پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد: کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی از برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در خرم آباد بعنوان مهمترین رویداد ورزشی در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، سیاوش سپهوند مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در خرم آباد مهمترین رویداد ورزشی در سال جاری خواهد بود، گفت: مسابقات دوومیدانی بزرگسالان قهرمانی کشور ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قهرمانی دوومیدانی کشور از طرف فدراسیون دو و میدانی جهانی امتیاز ۱۰۰ را در نظر گرفته اند که بهترین و مهمترین رویداد سال ۱۴۰۱ همین مسابقات به میزبانی خرم آباد برگزار خواهد شد.

رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان با اشاره به برنامه های آینده هیات دوومیدانی استان در سال جاری بیان کرد: در اولین رویداد و در اولین مسابقه ورزشی سال ۱۴۰۱ خرم آباد میزبان مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان و در بخش آقایان در اردیبهشت ماه و در خرم‌آباد از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود که این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی و حکم انتخاب تیم برای بازی‌های آسیایی را دارد.

سپهوند اظهار کرد: در دومین مرحله ما در طول سال ۱۴۰۱ میزبانی مسابقات رکوردگیری نوجوانان دختر و پسر را در نیمه اول شهریور ما داریم و در گام بعدی میزبانی مرحله نهایی لیگ جوانان دختر و پسر در شهریور ماه سال جاری خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در مرحله آخر هیات دوومیدانی لرستان میزبان دو صحرانوردی مرحله نهایی آقایان و بانوان و مسابقات پیاده‌روی خواهد بود که این مسابقات در آذرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان افزود: هیات دوومیدانی لرستان با استراتژی و با برنامه ای که در چهار سال برنامه ریزی کرده به دنبال این است که در سال چهارم کاری خود ثمره زحمات خود را بگیرد که در این راستا در سال ۱۴۰۰ توانسته ایم در هر ۶ مرحله لیگ برتر مقام اول را کسب کنیم و در رده بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان در مسابقات قهرمانی کشور حائز رتبه هایی خوبی شده ایم و امیدواریم این موضوع در سال ۱۴۰۱ بهتر و پر مدال تر دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: استراتژی باشگاه و باشگاه داری هیات دوومیدانی استان لرستان با نگرش بومی گرایی و چند تا ورزشکار خارج از استان امسال برنامه ریزی شده و با توجه به اینکه باشگاه زیر نظر دو و میدانی می باشد سعی داریم از عوامل اجرایی،کادر مربیان،و ورزشکاران استان استفاده شود این استراتژی است که تحت مدیریت تصویب شده و حتماً این کار در سال ۱۴۰۱ صورت می گیرد.

سپهوند ادامه داد: امیدواریم که هیات دومیدانی استان در طول مسیر که یکی از هیات های برتر هم استانی و هم کشور است بتواند روند رو به رشد خودش را ادامه بدهد.

رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان یاد آور شد: از کلیه مربیان، ورزشکاران، روسای شهرستان‌ها و مربیان زحمتکش و حوزه بانوان که واقعا شبانه روزی تلاش کردند تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم که در طول سال ۱۴۰۱ مسئولین، مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان، ریاست فدراسیون دو میدانی و دکتر رحمتی در بخش خصوصی و ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس یک مربع چهار ضلعی شامل فدراسیون ،باشگاه، هیات دومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان رو تشکیل بدهیم و در کنار هم شاهد شکوفایی عملکرد هیئت چهار ساله باشیم.