پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد:نماینده مردم خرم آباد و چگنی با اشاره به مشکلات واحد‌های صنعتی پارسیلون، کشت و صنعت و دیگر واحد‌های صنعتی لرستان، مشکلات زیر ساخت‌های موجود استان را مربوط به گذشته عنوان و تصریح کرد: زیرساخت‌های موجود در لرستان ضعیف است.

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد، و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه لرستان با اشاره به مشکلات واحد‌های صنعتی پارسیلون، کشت و صنعت و دیگر واحد‌های صنعتی لرستان، مشکلات زیر ساخت‌های موجود استان را مربوط به گذشته عنوان و تصریح کرد: زیرساخت‌های موجود در لرستان ضعیف است.

مرتضی محمودوند همچنین گفت: ارائه برخی آمار‌ها و گزارش‌های ناصحیح در گذشته برخی تصمیم‌های نادرست برای استان را در پی داشته است.

وی در ادامه خام فروشی، پرونده سازی و دلالی را مهمترین دلایل رکود صنعت سنگ لرستان دانست و از رئیس قوه قضائیه خواست برای حل مشکلات این صنعت در استان چاره اندیشی کند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جان فشانی رزمندگان لرستان در دوران دفاع مقدس و نقش آن‌ها در حفظ تمامیت ارضی کشور گفت: امروزه دشمنان ایران اسلامی کشور و لرستان را هدف گرفته اند تا با اختلاف افکنی به نقشه‌های شوم خود برسند.

محمودوند با اشاره به قول رئیس جمهوری در خصوص ویژه شدن استان لرستان گفت: عمل به این موضوع موجب رشد لرستان می‌شود.

وی در ادامه به بی تدبیری برخی مسئولان گذشته در شکل گیری سیل سال 1398 در لرستان اشاره کرد و افزود: موضوع سدسازی در زاگرس یک موضوع فراستانی و ملی است که می‌تواند علاوه بر تامین آب کشاورزی بخش قابل توجهی از معضل اشتغال استان را حل کند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: نمایندگان مجلس تلاش کنند اعتبار مورد نیاز تکمیل سد گاوشمار که از مهمترین طرح‌های عمرانی لرستان است، تامین شود تا شاهد تحولی چشم گیر در تامین آب کشاورزی و رونق اشتغال استان باشیم.