پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد:شهردار مرکز لرستان گفت:  شهرداری خرم آباد برای جبران و تعمیرحفاری‌ها،هزینه های گزافی را پرداخت می کند .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد ،وضعیت سراب شهوا و پارک مطهری زیبنده مرکز لرستان نیست و محلی برای معتادین متجاهر شده است.

سعید فتوحی در چهل‌وهفتمین جلسه شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه ۸۰ درصد حفاری‌ها در شهر مربوط به شرکت آبفاست، افزود: جبران و تعمیر این حفاری‌ها هزینه زیادی را برای شهرداری به دنبال دارد.

وی گفت: می‌طلبد با برنامه‌ریزی مدون و با همکاری آبفا و شهرداری بتوانیم این نقیصه را برطرف کنیم.

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: از شرکت آبفا انتظار می‌رود برای حفاری‌های سطح معابر از ابتدای سال اطلاعات را  به شهرداری ارائه دهد تا دوباره کاری رخ ندهد و موجب نارضایتی مردم نشود.

فتوحی ادامه داد: متاسفانه اتفاقات آبفا هیچ‌گونه قراردادی با شهرداری ندارد و بدون ناهماهنگی اقدام به حفاری می‌کنند.

وی گفت: در سطح معابر سطح شهر بندهای قانونی و آیتم‌های زیرسازی و روسازی و استانداردهای فنی رعایت نشده است.

شهردار خرم‌آباد اضافه کرد: معبری که آسفالت و ترمیم می‌شود پس از مدتی نشست می‌کند و سبب ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می‌شود.

فتوحی در خصوص وضعیت سراب شهوا و پارک مطهری گفت: وضعیت ابتدای سرچشمه شهوا و پارک مطهری زیبنده مرکز لرستان نیست و متاسفانه این پارک محلی برای معتادین متجاهر شده است.

وی افزود: نقشه‌ها و مشخصات توسط شهرداری انجام و برآورد ریالی شده است و در سامانه ستاد بارگذاری خواهد شد و ساماندهی این سراب آغاز خواهد شد. انتظار همکاری از آبفا داریم تا این محله را به نقطه گردشگری تبدیل کنیم.

رضا میرزایی