اجتماعی » لرستان
کد خبر : 1873
چهارشنبه - ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

نماینده شورای شهر در شورای عالی لرستان:مصرف آب شرب در مناطق مختلف خرم آباد در اولویت قرار گیرد

پایگاه خبری صدای منتقد: نماینده شورای شهر در شورای عالی لرستان گفت :مصرف آب شرب در مناطق مختلف خرم آباد در اولویت قرار گیرد به گرارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، نماینده شورای شهر در شورای عالی لرستان گفت: با توجه به هدر رفت آب در سطح شهر نتوانستیم از این موضوع به خوبی استفاده […]

نماینده شورای شهر در شورای عالی لرستان:مصرف آب شرب در مناطق مختلف خرم آباد در اولویت قرار گیرد

پایگاه خبری صدای منتقد: نماینده شورای شهر در شورای عالی لرستان گفت :مصرف آب شرب در مناطق مختلف خرم آباد در اولویت قرار گیرد

به گرارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، نماینده شورای شهر در شورای عالی لرستان گفت: با توجه به هدر رفت آب در سطح شهر نتوانستیم از این موضوع به خوبی استفاده کنیم و در حال حاضر از آب شرب برای حفظ و نگهداری فضای سبز استفاده می شود.

کرم نعمتی در چهل و هفتمین جلسه رسمی و عادی شورای شهر گفت: نتوانسته‌ایم از ظرفیت رودخانه خرم آباد به خوبی استفاده کنیم و نسبت به هدر رفتن آب در سطح شهر جلوگیری شود که در این راستا حتی از آب شرب برای حفظ و نگهداری فضای سبز استفاده می شود.

وی ادامه داد: آب شرب مردم در اولویت است و باید جزو برنامه های اصلی شرکت آب و فاضلاب باشد.

نماینده شورای شهر در شورای عالی لرستان بیان کرد: متاسفانه شهر خرم آباد به لحاظ ساخت و ساز به صورت خطی در حال حاضر این روند مسدود و به سمت جنوب شرکت توسعه یافته و با توجه به نبود زیرساخت های لازم با مشکل مواجه خواهد شد و باید برنامه‌ریزی هایی در این منطقه به خصوص جهت سیستم فاضلاب آن صورت بگیرد.

نعمتی اظهار کرد: ایجاد کمربند سبز به خصوص در منطقه دره گرم و پشته حسین آباد انجام شده اما متاسفانه به علت کمبود آب در حال حاضر این موضوع رها شده است.

وی تاکید کرد: برای رفاه مردم باید هم و با همکاری ادارات بتوانیم گام‌های موثری برای مردم برداشته شود.

وی یادآور شد: افت فشار آب در مناطق پایین دست با مشکل مواجه هستند که این موضوع باید در اولویت شرکت آب و فاضلاب استان قرار بگیرد.