استانها » فوتبال ایران » لرستان » ورزش
کد خبر : 1828
سه شنبه - ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۹

تجلیل ونکوداشت، فرزادکرمی دکتر خیر وپیشکسوت فوتبال لرستان

پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، در یک اقدام نیکو وقابل تقدیر،از فرزاد کرمی پیشکسوت با اخلاق ودوست داشتنی فوتبال لرستان تقدیر شد. تجلیل از «دکتر » فوتبال استان، فرصتی شد تا همبازیان و نسلی که با او خاطره دارند گرد با تجربه شان جمع شوند و در تجلیل از او بر مستطیل سبزرمین چمن شماره […]

تجلیل ونکوداشت، فرزادکرمی دکتر خیر وپیشکسوت فوتبال لرستان

پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، در یک اقدام نیکو وقابل تقدیر،از فرزاد کرمی پیشکسوت با اخلاق ودوست داشتنی فوتبال لرستان تقدیر شد.

تجلیل از «دکتر » فوتبال استان، فرصتی شد تا همبازیان و نسلی که با او خاطره دارند گرد با تجربه شان جمع شوند و در تجلیل از او بر مستطیل سبزرمین چمن شماره دوتختی توپ بزنند، آن هم با تمام وجود.

این تجلیل تا حدی دلنشین بود که تا ساعت ها هم پیام هایی برای نوشتن حال خوش دوستان ویاران جدانشدنی این مرد خاص به دست می رسید؛ مثل پیامی که «نصرت الله نعمت الهی » بیان کرد، پیامی دلنشین که قدردان تجلیل در هنگام زنده بودن است و از اهالی هیئت فوتبال استان برای این دورهمی عاشقانه تقدیر کرده بود.

مراسم نکوداشت و تجلیل از دکتر فرزاد کرمی پیشکسوت فوتبال لرستان به همت کانون پیشکسوتان فوتبال استان لرستان،هیات فوتبال استان وباشگاه فرهنگی وورزشی خیبر خرم آباد با حضور پیشکسوتان فوتبال استان وبرگزاری یک دیدار دوستانه بین دو تیم یاران خرم آباد ومنتخب پیشکسوتان دورود برگزار شد.

در این مراسم به پاس خدمات ارزنده بیش از چهل ساله فرزاد کرمی چهره با اخلاق، دوست داشتنی وخیر ورزشی که بدون هیچ چشم داشت ومنت، مکنتی همواره با طبق اخلاص در خدمت از نونهال تا پیشکسوتان ورزش لرستان نه تنها فوتبال است از این اسطوره وچهره بیادماندنی ورزش استان تقدیر وقدردانی شد.

در این مراسم از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد،هیات فوتبال استان،محمود خدادادی،برادران علیپور،یدالله فرج زاده،وحید هادی زاده،غلا بیرانوند پیشکسوت خوش نام فوتبال استان،حسن رستمی، هافبک انرژیک وشوت زن دهه ۶۰،حسن حسین بیگی مدافع با اهلاق وملی پوش اسبق فوتبال ایران و…..هدایاولوح تقدیری به پاس خدمات ارزنده فرزاد کرمی به وی اهداشد.

دکتر اسدی پور،مدیر عامل باشگاه خیبر وشمس الدین سپهوندمسئول کانون پیشکسوتان فوتبال استان به همراه نصرت الله نعمت الهی پیشکسوت با اخلاق، مجری توانمند ومربی صاحب سبک فوتبال لرستان به بیان خصایص اخلاقی وخدمات ارزنده نزدیک به نیم قرن فرزاد کرمی اشاره وخدمات بی،شماروی را بار دیگر با بیان شیوای خودبازگوکردند.

در برگزاری این مراسم بیاد ماندنی وقدردانی از انسان های که تکرار نشدنی وهمیشه در برگ برگ تاریخ فوتبال لرستان نامشان ماندگار می شود

رحیم مرادی پیشکسوت وفوتبالیست دوست داشتنی ورئیس کمیته تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان،آرش خزایی مسئول روابط عمومی پیشکسوتان فوتبال استان،علی کاظمی،برادران حسنوند،فتح الله کریمی پیشکسوت دوست داشتنی داوری، ولی خسروی، سعید رستمی ومجید یاراحمدی مسئولان هیات فوتبال استان و….. متحمل زحمات بسیار زیادی شدند