لرستان
کد خبر : 1744
جمعه - ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۸

نماینده مردم خرم آباد: بی تدبیری نهادهای بین المللی در جریان همه گیری کرونادر مرگ هم وطنان

دکتر محمودوند در کمیته امور سازمان ملل اتحادیه بین المجالس گفت : بسیاری از هم وطنان بی گناه ایرانی در اثر بی تدبیری نهادهای بین المللی در جریان همه گیری کرونا جان خود را از دست دادند. به گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد به نقل ازخبرگزاری خانه ملت، مرتضی محمودوند عضو هیأت اعزامی به […]

نماینده مردم خرم آباد: بی تدبیری نهادهای بین المللی در جریان همه گیری کرونادر مرگ هم وطنان

دکتر محمودوند در کمیته امور سازمان ملل اتحادیه بین المجالس گفت :

بسیاری از هم وطنان بی گناه ایرانی در اثر بی تدبیری نهادهای بین المللی در جریان همه گیری کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد به نقل ازخبرگزاری خانه ملت، مرتضی محمودوند عضو هیأت اعزامی به اجلاس ١٤٤ اتحادیه بین المجالس جهانی در بالی روز چهار شنبه سوم فروردین در کمیته امور سازمان ملل این اتحادیه در زمینه بهبود شرایط ناشی از کرونا سخنرانی کرد.

وی گفت : مرگ عزیزانی که در اوج شعارهای حقوق بشری و به ظاهر زیبا اما همواره تهی از اجرا و عاری از روح آزادگی انسانی به خواب ابدی رفتند را نباید فراموش کنیم .

نماینده ایرانی شرکت کننده در کمیته صلح و امنیت بین المللی اتحادیه بین المجالس همچنین گفت :خیل عظیمی از هموطنان من اعم از کودکان پاک سرشت ، دختران و زنان هستی بخش و مهرآفرین و مردان نجیب و پاک در جهانی با این عظمت اما در اوج بی تدبیری سازمان های متولی بهداشت و درمان جهان ، مظلومانه مرگ را در آغوش گرفتند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین گفت : تولید واکسن های نوین برای درمان بیماری های جدید مختص دولت خاصی نیست و اقلام بهداشتی اعم از واکسن و دارو باید از انحصار ظالمانه برخی دولت های خاص خارج شود و برای همه بشریت بکار گرفته شود.