رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به پاس برگزاری “کارگاه آموزشی مسئولین برگزاری مسابقات” در خرم آباد، از رئیس هیات فوتبال لرستان تقدیر کرد..

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد ،سهیل مهدی مدرس برگزاری کارگاه آموزشی ورئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با قدر دانی از عملکرد مطلوب هیات فوتبال لرستان در برگزاری مسابقات ،برگزای کلاس های آموزشی وحضور تیم های لرستانی در لیگ های مختلف از ولی خسروی بعنوان یک رئیس هیات پرتلاش و با برنامه یاد کرد .

در بخشی از متن تقدیر “حیدر بهاروند” خطاب به “ولی خسروی  ” آمده است: مطمئناً ثمره این تلاش ها در امر ارتقاء و توسعه فوتبال کشور و ارتقای سطح مسابقات ملی و بین المللی این مرز و بوم بوده  و امیدوارم اقدامات شایسته آن جناب مورد رضای پروردگار قرار گیرد.

در ادامه این متن تقدیر آمده است: رجای واثق داریم حضرتعالی تمام تلاش خود را برای اعتلای فوتبال استان به کار گرفته و خدمت را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار داده اید.

در خاتمه این متن تقدیر نیز آمده است: امید است با داشتن همکارانی چون شما و حفظ چنین روحیه بالایی در خدمت رسانی به فوتبال کشور در آینده شاهد رشد و تعالی هرچه بیشتر حضرتعالی باشیم.

گفتنی است این لوح تقدیر در خاتمه کارگاه آموزشی مسئولین برگزاری مسابقات در خرم آباد، با حضور سهیل مهدی  رئیس برگزاری سازمان لیگ فوتبال ایران به رئیس هیات فوتبال لرستاناهداء شد.

لازم به ذکر است این دوره آموزشی دو روزه با حضور 54 ناظر فوتبال از استان های لرستان، کرمانشاه ،کردستان ،همدان و ایلام با تدریس جلال مرادی داور اسبق بین المللی طی دو روز در خرم آباد برگزار شد .