کارگاه آموزشی دو روزه مدیران برگزاری مسابقات  لیگ های  مختلف فوتبال ایران با شرکت 54شرکت کننده از استان های لرستان ،همدان ،کرمانشاه ،کردستان  و ایلام به مدرسی جلال مرادی و سهیل مهدی در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد،بنا به پیشنهاد هیات فوتبال لرستان و موافقت سازمان لیگ فوتبال ایران کلاس باز آموزی و کارگاه آموزشی نمایندگان  سازمان لیگ  در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد.

در این کارگاه پر بار و بسیار حائز اهمیت مدیران برگزاری مسابقات منطقه غرب کشور در دو روز به صورت عملی در زمین چمن  ورزشگاه تختی و کلاس تئوری در خانه معلم جدید ترین آیین نامه ها و ستور العمل های برگزاری مسابقات را از مدرسین سرشناس و بسیار پرتجربه و فرهیخته سازمان لیگ جلال مرادی داور اسبق بین المللی و نماینده کاملا موفق سازمان لیگ و سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ  به بهترین شکل ممکن برگزار و شرکت کنندگان در این کلاس  از میزبانی بسیار عالی لرستان و نحوه تدریس مدرسین ابراز رضایت کردند .

در مراسم اختتامیه این کلاس  از شرکت کنندگان با اهدای لوح و گواهی  شرکت در کلاس تجلیل شد .

ودر پایان از سوی هیات فوتبال استان با اهدای لوح سپاس از تلاش های مدرسین برجسته کلاس جلال مرادی و سهیل مهدی تجلیل شد .

در برگزاری این کارگاه  آموزشی ،ولی خسروی ،سعیدرستمی ،مجید یاراحمدی ،شمس اله خنجری و محمود داودی نژادمسئولان هیات فوتبال لرستان متحمل زحمات زیادی شدند

رييس هيات فوتبال استان لرستان در جمع نمايندگان حاضر در كلاس گفت:اتفاقات خوب و بد هر بازي به مديريت شما بستگي دارد و اين شما هستين كه به عنوان نماينده فدراسیون فوتبال مي بايست بهترين عملكرد را داشته باشيد.

ولی خسروی  نمایندگان حاضر در این کلاس را از مفاخر ارزنده فوتبال غرب کشور عنوان کرد که در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ های  مختلف ایران یاریگر فدراسیون و سازمان لیگ بوده و مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار می کنند.

وی جلال مرادی چهره ماندگار فوتبال کرمانشاه را افتخار فوتبال ایران و غرب کشور عنوان کرد واز وی درخواست کرد تجربیات ارزنده خود را به نسل جوان منتقل کند .