لرستان » ورزشی لرستان
کد خبر : 1588
پنجشنبه - ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

رئیس هیات دو و میدانی لرستان خبر داد:برگزاری کلاس های آموزشی با حضور مربیان برجسته خارجی

رئیس هیات دو و میدانی لرستان از برگزاری کلاس های آموزشی با حضور مربیان برجسته خارجی در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای منتقد، سیاوش سپهوند در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اعزام تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به مسابقات بین‌المللی ترکیه اظهار کرد: با 25 نفر راهی این […]

رئیس هیات دو و میدانی لرستان خبر داد:برگزاری کلاس های آموزشی با حضور مربیان برجسته خارجی

رئیس هیات دو و میدانی لرستان از برگزاری کلاس های آموزشی با حضور مربیان برجسته خارجی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای منتقد، سیاوش سپهوند در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اعزام تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به مسابقات بین‌المللی ترکیه اظهار کرد: با 25 نفر راهی این دوره از مسابقات می‌شویم.

وی با اشاره به حضور هشت کشور، ترکیه، عراق، سوریه، تونس، کویت، عمان، لبنان و ایران و شرکت کردن 20 تیم در این دوره از مسابقات، افزود: سطح مسابقات حرفه‌ای است و کشورهایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند به مسابقات داخل سالن اعزام می‌شوند.

رئیس هیات دو و میدانی لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور آرش سیاری و امیررضا معین‌پور در تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در مسابقات بین‌المللی ترکیه، تصریح کرد: تلاش کردیم تا در این مسابقه بین‌المللی از ظرفیت چهره‌های جوان استفاده کنیم چرا که بر این باوریم باید میدان در اختیار جوانان باشد.

سپهوند همچنین با اشاره به اینکه در سال جاری در همه رده‌ها، دختران و پسران قهرمان داشته‌ایم، افزود: امسال توانستیم 6 بار ذوب آهن و سپاهان را پشت سر بگذاریم و این برای ورزش استان بی‌نظیر است.

وی با اشاره به این نکته که در بحث آموزش لرستان را باید به سمت جلو ببریم، گفت: در این راستا از مدرسین خارجی حتما استفاده می‌کنیم تا لرستان در بحث آموزش به جایگاه خود برسد.

رئیس هیات دو و میدانی لرستان ادامه داد: سال آینده چند برنامه راهبردی داریم تا این هیات ورزشی را از بحث داخلی خارج کنیم.

سپهوند با بیان اینکه تنها نقطه امید ما در حوزه ورزش رسانه‌ها هستند و با با پی‌گیری خبرنگاران است که در این مسیر مانده‌ایم، افزود: رسانه‌ها همیشه پی‌گیر مطالبات جامعه ورزش استان بوده‌اند و امیدواریم جامعه ورزش لرستان قدردان زحمات خبرنگاران باشند.

مسابقات بین‌المللی ترکیه با حضور هشت کشور، ایران، کویت، عمان، سوریه، لبنان، تونس، عراق به میزبانی ترکیه و در قالب 20 تیم از 8 تا دهم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.