این روزها، استاندار بومی لرستان انتصاباتی دارد که بعضی ها عالی و بعضی ها‌ ممکن است دلخواه جریان انقلابی نبوده و تامل برانگیز باشند!

در جریان انتخابات ریاست جمهوری و رقابت کاندیداها، پیروزی حضرت آیت الله رئیسی بارقه ای از امید در دل مردم هویدا گردید.

مردم ولایت مدار و انقلابی لرستان با توجه به صحبتهای رییس جمهور محترم مبنی بر ویژه دیدن لرستان، بعد از سالها با انتصاب استانداری بومی، ولایی و انقلابی، شور و شعفی در دلهایشان ایجاد گردید و بارقه های امید نمایان و این امید صد چندان گردید!

ارزیابی عملکرد دولت در لرستان در این مدت کوتاه را میتوان مثبت خواند. تخصیص اعتبارات راه آهن، اعتبار سد تاج امیر و شروع عملیات اجرایی سد گاوشمار یا معشوره، بعنوان مهمترین سد استان را می توان بعنوان شاخص‌هایی از موفقیت دولت و استاندار بومی برشمرد!

قصه ی انتصابات استاندار در حوزه معاونت ها ی استانداری را نیز با توجه به رزومه و شناختی که از افراد داریم مزید برخوشبینی عموم مردم به دولت می‌دانیم، معاونت های مذکور چه از نظر سوابق اجرایی وچه توانمندی در زمره امتحان پس داده های انقلابی و ولایی استان و کشور محسوب می شوند!

نیروهای ولایی که زحمات فراوانی در سطح استان کشیده و همواره در خط مقدم انقلاب و دفاع از ارزشها پیشقدم بوده و هستند و تمام دغدغه هایشان موفقیت این دولت و تیم استانداری لرستان در عرصه عمل و پازل خدمتی استان است!

جلب رضایت مردم زخم خورده از عقب ماندگی و توسعه نیافتگی، بیکاری و فقر از عواملی می‌باشند که نیروهای ولایتمدار و استاندار محترم باسعه صدر می بایست به سرمنزل مقصود برسانند!

تیم استاندار و کمیته انتصاباتش باید تمام ظرفیت و توان خود را صرف خدمت به این مردم با شاخص‌های ذکر شده نمایند، زیرا که امید این مردم به دولت نسبت به دولتهای قبل صدچندان شده و مردم منتظرند مدیرانشان مردم را در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها شریک نمایند و استان را تا حدودی از وضعیت بغرنج موجود خارج کنند!

پیگیری های شبانه روزی جناب آقای ابراهیمی معاون اقتصادی استاندار در راه اندازی کارگاه‌ها و کارخانه های تعطیل شده و تکمیل نشده ها در شهرکهای صنعتی استان نوید رفع بیکاری بخشی از نیروهای جوان این استان را میدهد!

بازدیدهای پی در پی معاونت امور عمرانی از پروژه‌های راکد و در دست احداث، حتی در روزهای تعطیل و حضور مستمر معاونت سیاسی امنیتی با سابقه ی درخشان و رزومه قوی مدیریتی در حاشیه شهرها، نشان از تلاش و دغدغه مندی این عزیزان دارد!

لذا وظایف نیروهای دل سوخته نظام در این برهه حساس که دشمن با تهاجم مرحله پنجم که همانا جنگ ادراکی و شناختی با کمک تکنولوژی سایبری و هوش مصنوعی است، وارد فاز عملیاتی شده و نمونه کوچک آن جعل نامه ای تحت عنوان مخالفت رییس جمهور محترم با رتبه بندی معلمان آغاز شده، می طلبد با کمک به استاندار محترم و مشاورانش دولت را سر ریل بیندازیم!

با ارائه پیشنهادات سازنده و انتقادات منصفانه بایستی تیم استاندار و کمیته انتصاباتش را در ریل تصمیمات و استفاده از ظرفیت های مغفول قرار داد! استاندار و معاونانش باید با روی باز و سعه صدر توان کلیه نیروها ی خدوم‌ انقلابی و ولایی را پشت سر خود جمع نموده و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

دولت محترم و انقلابی برآیند حرکات و اقداماتش در راستای رفع تبعیض و فقر و بی عدالتی سیاست خارجی و در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی مثبت و امیدوار کننده است!

از تمام جریانات انقلابی استدعا دارم به تیم استاندار و مشاوران و معاونانش کمک نمایند تا استان نفس راحتی از شر دوگانه سوزان و مسببان وضع موجود بکشد!/ انتهای پیام

مجتبی کلانتری فعال فرهنگی،اجتماعی و سیاسی