اجتماعی » استانها » فرهنگ عمومی » لرستان
کد خبر : 1470
شنبه - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

تنور اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در بروجرد داغ است

تنور اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در بروجرد داغ است     دومین روز از اکران فیلم های جشنواره فجر در بروجرد با استقبال قشر جوان روبرو شد. این جشنواره که در سینمای فلسطین بروجرد در حال اکران و پخش است با اضافه کردن یک سالن به مجموع سالن های خود برای رفاه […]

تنور اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در بروجرد داغ است

تنور اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در بروجرد داغ است

 

 

دومین روز از اکران فیلم های جشنواره فجر در بروجرد با استقبال قشر جوان روبرو شد. این جشنواره که در سینمای فلسطین بروجرد در حال اکران و پخش است با اضافه کردن یک سالن به مجموع سالن های خود برای رفاه بیشتر شهروندان توانسته به خوبی تنور فیلم های جشنواره فجر در بروجرد را گرم نگه دارد.

درحاشیه برگزاری دومین روز از اکران فیلم های جشنواره بزرگ فجر مدیر امور سینمایی لرستان در گفت و گو با خبرنگار صدای منتقد گفت: تمامی ۱۶ فیلم اکران شده در پردیس های سینمایی پایتخت در بروجرد نیز اکران خواهد شد. سینما فلسطین بروجرد با سه سالن ویژه به استقبال این جشنواره بزرگ سینمایی رفته است. هر روزه از ساعت ۱۸ سانس های پخش فیلم ها آغاز خواهد شد.

لازم ذکر است که در اولین روز افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در بروجرد سومین سالن سینمای فلسطین با حضور مسئولین شهری و هنری افتتاح شد. سینمای فلسطین بروجرد تنها سینمای سه سالن استان لرستان است.

عکس و گزارش: مهدی بیرانوند روژمان