مهدی بیرانوند ( روژمان ) روزنامه نگار اهل لرستان رکورد ثبت و تولید گزارشات خبری در خاورمیانه را شکست.

رکورد شکنی روزنامه نگار و نویسنده لرستانی در منطقه خاورمیانه با ثبت، تولید و تهیه ۲۰۰۰هزار گزارش خبری طی ۱۸۰ روز با توجه به شیوع پاندمی کرونا و شرایط سخت کاری در روز های انتشار این ویروس بصورت میدانی و متمرکز به ثبت رسید.

به گزارش  پایگاه خبری صدای منتقد: مهدی بیرانوند متخلص به روژمان ، روزنامه نگار و نویسنده لرستانی که پیش از این رکورد ثبت ۲۰۰۰ هزار، خبر تولیدی و گزارشات میدانی را در کشور ایران و منطقه خاورمیانه طی ۱۸۰ روز کاری به ثبت رسانده بود، سرانجام دوشنبه ، ۴ بهمن ماه برابر با ۲۴ ژانویهٔ ، با تایید مدیر عامل انجمن خبرنگاری و روابط عمومی لرستان گواهی‌نامه خود را دریافت کرد.

این خبرنگار ۲۷ ساله لرستانی طی سال های ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۰ ، با خبرگزاری های اعتلای ایران( کشوری )، اقتصاد سرآمد ( کشوری)، احتساب ( کشوری) و امُرداد ( تنها رسانه زرتشتیان ایران) و با مجلات و روزنامه های ( پیغام بروجرد، بامداد لرستان، کاسیت لرستان، سیروان سنندج، روژان کردستان، پیک ایلام، کیاست اصفهان، صدای اصلاحات، همشهری استانی، روژ هه لات کردستان عراق و اقتصاد سرآمد) همکاری داشته و در مباحث مقاله نویسی، داستان کوتاه، شعر و عکاسی نیز طی فعالیت یازده ساله خود ده ها جایزه علمی و هنری کسب نموده است. مهدی بیرانوند همچنین پنج کتاب در حوزه ادبیات، رسانه و پژوهش های علمي طی سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ تالیف و صاحب مقاله Isc است.