طی حکمی از سوی دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشورعلی سالاروند بعنوان سرپرست جدید اداره کل محیط زیست استان لرستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، علی سالاروند ، دکترای آلودگی های محیط زیست، پژوهشگر برتر کشور و از مدیران جوان، خوش نام، متخصص و انقلابی طی حکمی از سوی دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

این انتصاب در حالی صورت گرفته که از ۲۲ سال پیش تا به به حال هیچ مدیری از بدنه سازمان محیط زیست کشور اعتماد نشده تا توانمندی های خود را نشان دهند و مدیران کل گمارده شده از دیگر دستگاه ها و عموما غیر مرتبط منصوب شده بودند.

دکتر علی سالاروند، دانش آموخته رشته آلودگی های محیط زیست در تمامی مقاطع از کاردانی تا دکتری تخصصی است، وی سابقه ریاست بر دو اداره مهم و تخصصی در اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان را در کارنامه دارد.

وی دو دوره پژوهشگر برتر محیط زیست کشور بوده و یک مرتبه پژوهشگر برتر استان لرستان بوده است.

سالاروند علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه ، دارای تالیفات متعدد، تدوین چندین استاندارد محیط زیستی و بهداشتی، و تالیف کتاب مرجع پسماندهای پزشکی است که در حال حاضر در دانشگاه های کشور تدریس میگردد.

پیش از این مهرداد فتحی بیرانوند از سال ۱۳۹۳ تا کنون این مسئولیت را بر عهده داشت.

مراسم تودیع فتحی بیرانوند و معارفه دکتر سالاروند فردا چهارشنبه با حضور دانشیان معاون توسعه مدیریت سازمان محیط زیست کشور در محل اداره کل محیط زیست لرستان برگزار خواهد شد.

خبر:محمود داودی نژاد