رئیس هیات اسکواش لرستان از استقبال کم نظیر نونهالان ونوجـوانان لرستانی از این رشته با وحود مشکلات فنی خانه اسکواش استان قدر دانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، منصور داودی نژاد در جمع خبرنگاران از استقبال گسترده وعلاق وافر نونهالان ونوجوانان خرم آبادی به ورزش اسکواش شگفت زده شده ایم.

داودی نژاد تصریح کرد:علیرغم همه چالش های پیش رو همچون اپیدمی دو ساله کرونا ومشکلات فنی خانه اسکواش خرم آباد بعنوان تنها خانه تخصصی اسکواش در استان از استقبال وعلاقه ایندسازان پسر ودختر لرستانی به این رشته

تقدیر کرد.

رئیس هیات اسکواش لرستان از برخی ناملایمت ها وقول های بی نتیجه مسئوللن در رفع مشکلات فنی خانه اسکـواش خرم آباد به شدت انتقاد وخواستار توجه جدی مدیران اداره ورزش وجوانان در دولت مردمی جدید به ورزش لرستان ورفع مشکلات سخت افزازی وفنی خانه های تخصصی همچون خانه اسکـواش شد.

وی اظهار داشت: اسکواش به عنوان ورزشی پرهیجان و با نشاط در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و بی شک در آینده این ورزش جایگاه ویژه ای را در میان نوجوانان و جوانان پیدا خواهد کرد.

  • به گفته وی، در استان لرستان روز به روز شاهد انجام کارهای بزرگ و استقبال بسیار زیاد علاقه مندان از رشته ورزشی اسکواش هستیم که این مهم نوید بخش روزهای خوب برای توسعه این رشته ورزشی در دیار افلاک است.

رییس هیات اسکواش لرستان، بر تلاش برای توسعه و رونق این رشته مهیج با ایجاد زیرساخت های لازم در سطح استان تاکید کرده است.

 

داوودی نژاد در خصوص دیگر اقدامات هیات اسکواش لرستان دیدار با مدیر کل ورزش جوانان لرستان امان الهی و پیگیری مشکلات قبلی را از جمله این اقدامات برشمرد و یادآورشد: از اهم فعالیت های این هیات  بازدید از مزارشهیدان در ایام خاص و تکریم به مقام والای انان است که در راس همه امور قرار داردبود ؛همچنین این هیات در این مدت کم و با توجه به محدویتهای فروان توانسته با رعایت نکات بهداشتی و تشویق به ورزش در خانه در فضای  مجازی وتهیه کلیپ وتیزر و تهیه پوستر توسط بانوان و اقایان این هیات به خصوص در روز جهانی اسکواش نقش پررنگی را ایفا کردند

او ادامه داد:  در بخش آقایان هم در دیدار از زندان مرکزی و تهیه توپ وراکت و قول تفاهنامه همکاری بین سازمان زندانها و هیات اسکواش و همکاری با موسسه خیریه اوتیسم و همکاری با انان  را در اهم فعالیت های خود قرار دادند که انشاالله با ریشه کن شدن کرونا بدون شک محقق خواهد شد.