شهرستان خرم آباد فارغ از هرگونه مشکل زیرساختی با مدیریت صحیح در تمام سطوح طی سالیان سال همچنان رتبه نخست ایده ال ترین شهرستان کشور را در دست دارد…!!

آمار منفی بیکاری،به گونه ایی دست و پای کارآفرینان را بسته است، زیرا وفور شغل آنچنان بیداد میکند که برای هر فرد تا ۱۰ شغل در نظر گرفته شده است ، این به آن معنا است که فرد اگر از شغل اول خود راضی نباشد تا ۹ شغل دیگر را می تواند امتحان کند…!!!

پایین ترین قیمت اجناس در تمامی سطوح نشان از آن دارد که هیچگونه عدم مدیریتی به چشم نمی خورد و کاملا واضح و مبرهن است که نظارت در عالی ترین درجه خود در حال اجرا شدن می باشد…!!!

ضابطه حرف اول را می زند و هیچ شخصی به واسطه رابطه مشغول بکار نیست، تمامی نیروهای شاغل متخصص و متعهد هستند، هر شخص با تخصص خود در جایگاه تعریف شده اش مشغول به خدمت کردن می باشد…!!!

هر ساله به واسطه اینکه پایین ترین رشد فلاکت اقتصادی را شهرستان خرم آباد کسب میکند توسط مقامات عالی رتبه کشوری به مسئولین و دستندرکاران نشان لیاقت اعطا میگردد…!!!

شهرستان خرم اباد مدینه فاضله ایست که هر انسانی دوست دارد در آن زندگی کند، رشد مهاجرت از شهرستان خرم آباد به سایر شهرها منفی می باشد و هرگز هیچ کس حاضر نیست خوشبختی خود را در این شهرستان از دست بدهد، هر خانوار صاحب یک باب مسکن می باشد ، نرخ کرایه املاک به حدی پایین است که صاحب خانه ها التماس میکنند که منزل من را اجاره بنمایید…!!!

امار طلاق در شهرستان خرم آباد را باید زیر صفر بخوانیم ، یقینآ در این دیار کسی حاضر نیست طلاق بگیرد و زندگی شیرین و بدونه دعدغه خود را ویران سازد ،زیرا زندگی با شرایط اکازیون و لاکچری دارد…!!!

شهرستان خرم اباد به دور از هر گونه فاصله طبقاتی و در شرایطی یکپارچه بهترین مکان برای زندگی کردن هر فرد آزاد اندیش می باشد…!!!

اگر به واسطه مدیریت صحیح،وفور اشتغال،عدم فلاکت اقتصادی،نبود طلاق، و هزاران هزار خوشبختی دیگر لقب بهشت زمین را به شهرستان خرم آباد ندهیم بی انصافی کرده ایم…!!!

برای تشکر و قدردانی از مسئولین عزیز و دردانه مدتی ایشان را به مرخصی استحقاقی بفرستیم تا استراحت کاملی داشته باشند زیر ایشان خرم آباد را به بالاترین درجه از خوبی رسانده اند و دیگر هیچگونه مشکل نداریم …!!!

همه چیز عالی عالی عالیه…!!!

من الله توفیق

مسعود طولابی